piątek, 27 września 2013

Here we go!

Chciałabym Was z całego serca przywitać na moim nowym blogu. Wreszcie przemogłam swoje wszelkie obawy i mam nadzieję, że szybko mi nie przejdzie tak jak w przypadku większości opowiadań, które chciałam zacząć :)
Tak więc o to kilka ważnych rzeczy:

1. Jeśli trafiłeś na bloga i przeczytałeś coś z niego to wskazane jest byś zostawił komentarz ... BARDZO ŁADNIE PROSZĘ :D To wiele dla mnie znaczy.
Z góry informuje, że wszelkiego rodzaju wulgaryzmy i jeżdżenie po mojej osobie będzie w szybkim tempie usuwane. Co innego w przypadku konstruktywnej krytyki ;)

2. Blog jest głównie o Lokim, Thorze i wymyślonej przeze mnie bohaterce Raven. Oparty na mitologi nordyckiej oraz na filmach "Thor" i "Avengers" jeśli chodzi o fabułe to tylko i wyłącznie wyobraźnia.

3.Regularność postów.... hohoho nie wiem xD ze mną jest bardzo różnie myślę, że co tydzień bądź co dwa to będzie taki max dodawania rozdziałów, ale to jeszcze wszystko wyjdzie w praniu.

4.Z góry przepraszam za wszelkie błędy w szczególności te stylistyczne, póki co uczę się i potrzebuję wyrozumiałości :D

5. Kontakt: Gdybyście mieli jakiekolwiek pytania to wejdźcie w zakładkę Pytaj Embers albo napiszcie e-mail: embers.night@o2.pl

No i to chyba tyle ;)

Pozdrawiam
Embers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. To wiele dla mnie znaczy ;)