piątek, 27 września 2013

Prolog

                - Wynoś się stąd, złodziejko! – warknęła na cały głos, a ja patrzyłam się na nią przerażona.
                - Mamo, proszę, nie wygłupiaj się przecież to ja – Byłam bliska załamania. – Powiedz mi, że to chory żart. Proszę.
                - Nasza córka umarła trzy lata temu! Nie wiem, jak się tu dostałaś, ale wyjdź z tego domu i wracaj do siebie nim zadzwonię po policję! – W głosie ojca słychać było gorycz i smutek.
                Nie wiedziałam, co się stało i jak do tego wszystkiego doszło. Oni mnie po prostu nie rozpoznawali, albo nie chcieli. Zaczęłam zastanawiać się w myślach, czy nie zrobiłam czegoś głupiego, o czym mogliby się dowiedzieć, czy nie dowiedzieli się przypadkiem o moim małym sekrecie, ale nie mieli możliwości, byłam ostrożna. Nie pozostało mi nic innego, jak przenocować u Lilian bądź Chloe.       
                Wzięłam swoją torebkę, którą dostałam od rodziców na urodziny, modląc się o to by, były w niej jakieś pieniądze. Zarzuciłam ciemnozieloną kurtkę i stojąc na schodkach spojrzałam w zapłakane oczy mamy, szukając choć odrobiny współczucia, miłości, ale nie znalazłam nic, bo w tej chwili drzwi wejściowe zamknęły się przede mną z hukiem.
                Stałam tak tam jeszcze przez chwilę czując, jak po moich policzkach płynęły strumienie łez, a gdy się obróciłam, on wciąż tam stał i patrzył. Tym razem już nie na moje okno.

5 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie ale przeczytam dopiero jutro resztę.
    Obserwuję aby nie przegapić reszty :)
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... Nie wiem jeszcze, o co chodzi, ale już mi się podoba :) Czyli mamy niezależną bohaterkę w trudnej sytuacji. Nice!
    ~Alex

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam tu przez moją koleżankę i stwierdzam, że bardzo mi się podoba. Czekam na dalsze rozwinięcie akcji :D Zapraszam także do mnie http://requiem-nemezis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż dopiero teraz zaczęłam czytać twojego bloga... wcześniej nie miałam zbytnio czasu.
    Z prologu wynika, że bohaterka znalazła się w dość ciężkiej sytuacji, co sprawia, że będzie dość ciekawie :)
    Zapraszam również do siebie http://darkforest-darkdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny początek ;) liczę na Ciebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To wiele dla mnie znaczy ;)